eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - KK - brak podglądu blokad. Czy mniejsza odpowiedzialność :-)?Re: Alior - KK - brak podglądu blokad. Czy mniejsza odpowiedzialność :-)?
  • Data: 2009-06-01 20:00:07
    Temat: Re: Alior - KK - brak podglądu blokad. Czy mniejsza odpowiedzialność :-)?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał pisze:
    > Co się dzieje w sytuacji gdy dojdzie do jakiegoś fraudu? Mając wgląd w
    > blokady można w miarę szybko to wychwycić i kartę zablokować (żeby nie
    > pojawiły się kolejne). Czy w tym przypadku zmniejsza się w jakimś stopniu
    > odpowiedzialność :-)? Bank nie zapewnił możliwości pełnego śledzenia
    > operacji :-).

    Wolne żarty.

    Ja na swoich KK miałem jeden fraud. Co dziwne było to na karcie
    Multibanku, gdzie blokady widać od razu. Po prostu przez weekend nie
    logowałem się na podgląd KK ponieważ nic kartą nie płaciłem. Po
    weekendzie miałem lekkie zdziwienie.

    Innymi słowy : bieżący podgląd blokad niewiele daje.

    > Pani zasugerowała, że na chwilę obecną można sprawdzać co się dzieje na
    > karcie śledząc dostępny limit :-).

    Nierealne. Podobnie jest na KK Citi. Dokonałem kilka płatności na
    niewielkie kwoty przez "Płatności Allegro" + normalne płatności +
    jeszcze niespłacone zadłużenie z wyciąg (w ramach GP) co czyni kwotę
    dostępnego limitu całkowicie bezużyteczną dla śledzenia poszczególnych
    transakcji. Są one po prostu niewidoczne.

    --
    Mithos