  • Data: 2008-11-29 16:40:27
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87r64ubr1u.fsf@alfa.kjonca...

    > Jeśli jakimś istotnym kanałem dystrybucji ma być zdalna sprzedaż kart,
    > kont czy cokolwiek, to bank powinien tego kanału pilnować.

    zakłożyłem,że bank nie wie, i po to sugeruję telefon do banku (zgłoszenie,
    skarga, reklamacja, wypowiedzenie), właśnie by pilnowali kanału i mieli
    świadomość odpływu klienta, który jeszcze nie rozpoczął współpracy z bankiem, a
    już jest zniesmaczony/zniechęcony.
    to będzie skuteczniejsze, niż pieniaczenie "olal/nie przylazl/ wiem gdzie nie
    zakladac konta" i tytułownaie całości wielkimi literami "KPINA"