  • Data: 2008-12-02 12:02:00
    Temat: Re: Alior - KPINA c.d.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przesylka DPD standardowa, nie ma wyszczegolnionych godzin na przesylce,
    > takze
    > nie otrzymanie przeze mnie jej w terminie (jak sie ze mna umawial
    > pracownik
    > alior banku) w godz 12-16 w piatek jest z winy banku nie kuriera jak
    > sugerowaly osoby zwiazane z tym bankiem na grupie.
    ze mną się nikt nie umawiał, wczoraj dostałem e-mail, że przyjdzie
    kurier...ale ani słowa o tym kiedy!
    pojawił się dzisiaj i sprawę mam za sobą, ciekawe kiedy papiery dotrą do
    banku

    > Druga sprawa co mnie drazni, to znow brak koperty (jak w mbanku, eurobanku
    > multibanku) na umowy (w milenium, toyota, inteloigo, ing daja, w wbk ladna
    > ksiazeczke :-) ) - to na marginesie
    dostałem taki fajny segregator w Multi i tam wpinam wszelkie bankowe umowy,
    więc akurat mnie ww. koperta nie byla potrzebna...

    > i trzecia sprawa, na umowie rora przy "lokata nocna" (parametry rachunku)
    > mam
    > wpisane NIE (mimo iz mialo byc z lokata nocna) , czy to sie da zmieniac z
    > poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i
    > darmowych
    > przelewow?
    1. mam to samo, poczekam aż aktywują mi konto i wtedy powalczę...
    2. oprocentowanie na dzien podpisania umowy "-"...co to znaczy? tak się
    wypełnia pole z rodzaju N/A....
    3. u mnie w dodatku w miejscu, w ktorym wpisuje sie dane pelnomocnika banku
    jest pusto! moje dane są natomiast wypelnione prawidlowo (o dziwo)

    mam już numer konta więc wykonałem "testowy" przelew na kwotę 0,04 zł,
    ciekawe czy się odbije czy może jak konto zacznie działać to ww. kwota już
    tam bedzie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS