  • Data: 2008-12-02 15:54:13
    Temat: Re: Alior - KPINA c.d.
    Od: "kurier" <...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gh3hvo$49m$1@inews.gazeta.pl...

    > to ty zrozum, ze albo pracownik banku mowi mi ze w nablizszych dniach
    > kurier
    > przybedzie i zgodnie z umowa pisze na papierze do dpd godziny ktore ja mu

    Panie Hrabio.
    "Tak to tylko w Erze"
    Trzeba było wysłać swojego asystenta do banku, albo ruszyć dupę osobiście.
    Pan Hrabia urwał się z choinki i nigdy w życiu nie widział kuriera dowolnej
    firmy kurierskiej.
    Panu hrabiemu się wydaje, że kurier jest taksówką za złotówkę i przybywa do
    domu jak umówiona kurwa za $1000.
    Panu hrabiemu się wydaje, że akwizytor z banku mówi prawdę. To tylko
    marketoid marnie wynagradzany.