  • Data: 2008-12-03 14:45:17
    Temat: Re: Alior - KPINA c.d.
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Twój oddział dowiedział się tego -- wszystko na to wskazuje -- ode
    > mnie ;-)

    :)
    I bardzo dobrze. Ale dostęp do konta mam tylko jako firma (piętro wyżej),
    bo KK nadal nie mam (dlaczego ja nie pracuję tam gdzie Ty? stanęliby
    na głowie by mi dać kartę ;)). Ale potwierdzam, że jeszcze wczoraj pani
    bankierka mówiła, że będę miał przelewy 0%, zobaczymy.

    Jaki inny bank wymaga przy wydawaniu KK zaświadczenia o niezaleganiu z US?
    nie spotkałem się z tym (zaświadczenie kosztuje 21zł i się czeka się tydzień).

    a.