eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] No żesz urwał nać!Re: [Alior] No żesz urwał nać!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.
    tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Michal_Ko <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
    Date: Mon, 12 Apr 2010 16:25:30 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <hpvalo$jg1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hpus25$2pbk$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggq10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1271082488 19969 83.12.172.10 (12 Apr 2010
    14:28:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 14:28:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <hpus25$2pbk$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524891
    [ ukryj nagłówki ]

    No to Aliorowi pozostaje:
    - Wyznaczyć ze 2, max 3 godziny dziennie, kiedy system na pewno działa,
    bo przecież obecny "uptime" jest statystycznie podobny.
    - Stworzyć zupełnie nowy system transakcyjny, oczywiście również z
    ComArchu, żeby był równie bezbłędny, stabilny i przetestowany
    - Zrezygnować z bankowości internetowej, przecież i tak w takiej formie
    bardziej wkurza niż jakby jej nie było

    ;)

    Mnie to pal licho- grunt, że karty działają, raz na parę dni da się
    trafić- jak się dobrze spróbuje- na okres, kiedy wszystko działa. Ale
    jak ktoś ma firmę, albo gra na giełdzie, albo po prostu potrzebuje
    codziennie wykonać jakieś przelewy, pograć na autodealingu...

    Pod tym względem Alior jest naprawdę żenujący (a w dzisiejszych czasach
    Internet to przecież podstawowy kanał dostępu do pieniędzy i
    informacji). Miejmy nadzieję, że w końcu ktoś kiedyś ruszy 4 litery i
    problem rozwiąże a następnie klienci otrzymają mailowe, osobiste
    przeprosiny za stan rzeczy, jaki utrzymuje się od około 1,5 miesiąca.
    A może jest jeszcze inaczej- ponieważ częstotliwość awarii jest wręcz
    nie do uwierzenia, może po prostu Aliorowi się to opłaca, kiedy firma
    outsourcingowa płaci jakieś kary umowne za niedostępność systemu, co? Bo
    żenada doszła do tego stopnia, że można podejrzewać, że bankowi nie
    zależny na poprawie systemu...

    Ktoś z banku to czyta? To polecam mój pomysł- realnie tylko ten ostatni ;)

    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1