-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.
tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Michal_Ko <m...@n...org>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
Date: Mon, 12 Apr 2010 16:25:30 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 48
Message-ID: <hpvalo$jg1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hpus25$2pbk$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: ggq10.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1271082488 19969 83.12.172.10 (12 Apr 2010
14:28:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 14:28:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
In-Reply-To: <hpus25$2pbk$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524891
[ ukryj nagłówki ]No to Aliorowi pozostaje:
- Wyznaczyć ze 2, max 3 godziny dziennie, kiedy system na pewno działa,
bo przecież obecny "uptime" jest statystycznie podobny.
- Stworzyć zupełnie nowy system transakcyjny, oczywiście również z
ComArchu, żeby był równie bezbłędny, stabilny i przetestowany
- Zrezygnować z bankowości internetowej, przecież i tak w takiej formie
bardziej wkurza niż jakby jej nie było
;)
Mnie to pal licho- grunt, że karty działają, raz na parę dni da się
trafić- jak się dobrze spróbuje- na okres, kiedy wszystko działa. Ale
jak ktoś ma firmę, albo gra na giełdzie, albo po prostu potrzebuje
codziennie wykonać jakieś przelewy, pograć na autodealingu...
Pod tym względem Alior jest naprawdę żenujący (a w dzisiejszych czasach
Internet to przecież podstawowy kanał dostępu do pieniędzy i
informacji). Miejmy nadzieję, że w końcu ktoś kiedyś ruszy 4 litery i
problem rozwiąże a następnie klienci otrzymają mailowe, osobiste
przeprosiny za stan rzeczy, jaki utrzymuje się od około 1,5 miesiąca.
A może jest jeszcze inaczej- ponieważ częstotliwość awarii jest wręcz
nie do uwierzenia, może po prostu Aliorowi się to opłaca, kiedy firma
outsourcingowa płaci jakieś kary umowne za niedostępność systemu, co? Bo
żenada doszła do tego stopnia, że można podejrzewać, że bankowi nie
zależny na poprawie systemu...
Ktoś z banku to czyta? To polecam mój pomysł- realnie tylko ten ostatni ;)
--
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.10 08:44 Zbynek Ltd.
- 13.04.10 12:44 Michal_Ko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie