  • Data: 2010-04-13 12:44:11
    Temat: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam

    > Nie prościej zmienić banku na taki, który działa bez aż takich
    > problemów?

    Teoretycznie "prościej", ale wcale nie łatwiej :) Po pierwsze- z bankiem
    zawierasz jakieśtam jednak umowy, no i naiwnie masz nadzieję, że jest to
    poważna instytucja i "teraz to już ostatni raz".

    > Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy więcej niż 1 raz nie
    > mam błyskawicznego dostępu do operacji bankowych. Aliorowi już
    > dziękujemy. Adieu.

    To musiałbyś "obskoczyć" wszystkie banki w PL a i tak by ich wkrótce
    brakło. Awarie zdarzają sie u każdego- vide mbank dzisiaj.

    A ja zwykły szaraczek, no cóż, wkurzony jestem, ale nie przeszkadza mi
    to normalnie korzystać z konta- przelewy zawsze planuję wczesniej (lub
    ustalam zlecenia stałe), jest ich mało. Korzystam z kart które w Aliorze
    zawsze ładnie działają.

    System bankowości internetowej u nich to tylko "nakładka" więc nie jest
    tak, że bez dostępu do niego nic nie działa. A oferta jednak jest-
    pomimo ostatniego pogorszenia- nadal znakomita.

    --
    Michał