  • Data: 2011-01-09 23:08:55
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: "Michał K." <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-09 12:12, Simple Man pisze:

    > Ale co w tym ROR Alior'a jest takiego "lepszego" ? 2% z lokaty nocnej to
    > przecież jakieś marne grosze.

    To nieskończenie wiele więcej niż 0% w zdecydowanej większości innych
    banków. Na palcach jednej ręki można policzyć banki które mają
    oprocentowany ROR (cały czas jesteśmy w Polsce rzecz jasna, bo co do
    innych krajów ciężko mi się wypowiedzieć).
    - Alior
    - Eurobank
    - Raiffeisen (na pewno premium, ale czy zwykły też)
    - Toyota
    - ???

    Michał