eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Sync, brak możliwości druku potwierdzenia transakcji, to niesamowiteRe: Alior Sync, brak możliwości druku potwierdzenia transakcji, to niesamowite
  • Data: 2012-09-14 22:32:34
    Temat: Re: Alior Sync, brak możliwości druku potwierdzenia transakcji, to niesamowite
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz pisze:

    > Fakturę mam, z adnotacją że płatność kartą i potrzebuję dołączyć potwierdzenie, że
    płatność została zrealizowana.

    A nie dostałeś wydruku z terminala? To właśnie jest to potwierdzenie,
    którego szukasz. :-)
    Sprawdź też, czy aby na fakturze nie jest napisane, że zapłacono. W
    zasadzie powinno być... Czy na fakturze jest adnotacja "płatność kartą",
    czy "zapłacono kartą"? To drugie jest zarazem potwierdzeniem zapłaty.
    (Oczywiście jest jeszcze kwestia języka, w jakim wystawiono fakturę...)

    --
    MiCHA