    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Sync i nowa strona logowania - kolejne kuriozum
    Date: Sun, 26 May 2013 16:14:35 +0200

    Elo

    xbartx napisał(a) :
    > Właśnie się logowałem i zobaczyłem, że synek idzie dalej w najlepsze ze
    > zmianami bankowości na nową modłę, bo w zasadzie tylko tutaj jeszcze
    > reklam nie było a to przecież całkiem dobrze uczęszczane miejsce.
    > Niedługo będzie tak jak na stronach z darmowych hostingiem plików - nie
    > wiadomo w które "pobierze/zaloguj" celować ;)

    Znowu dziś nie można było się wylogować. Tylko po wyłączeniu
    Adblocka. Być może tylko któryś wpis musiałbym zmodyfikować, ale nie
    chciało mi się szukać.

    Czyli na każde działania obrony, chamstwo marketidowe reaguje nową
    bronią. Powodzenia. Do skutku - aż mnie utłuką na amen i już mój
    ekran nie zobaczy więcej strony Aliora :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3