  • Data: 2009-07-19 18:53:39
    Temat: Re: Alior - czekanie do kasy
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to jakiś błąd, że tyle innych osób się nudzi, a prawie wszyscy
    > z kas na urlopie ;)
    >
    > a.

    Też doswiadczyłem tego w ub. tygodniu. Wchodzę po 16, jestem czwarty, jedna
    z dwóch kas czynna. Tatuś zakłada konto dla córeczki, tysiące podstawowych
    pytań, aż się flaki przewracają. Po 30 minutach założone, ale jeszcze druga
    osoba co tylko zakłada lokatę i trzecia, obsłużona przez konsultanta, ale
    gotówkę musi wziąć w tej jedynej kasie. I moja kolej, chwila i wpłata
    dokonana. Jak widać, największy problem to zakładanie konta przy kasie, ale
    inni konsultanci ruszają d... opiero jak utworzy się kolejka. Obsługa kasowa
    w Aliorze jest na poziomie Pekao z przed 10 lat, skąd dawno uciekłem. Konta
    nie zamknę, ale wejdę tam w ostateczności, tylko aby wpłacić czy wypłacić
    walutę.