    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - drugie BZWBK ?
    Date: Sat, 11 Sep 2010 23:14:18 +0200

    W dniu 2010-09-11 21:07, Mithos pisze:
    > Ostatnio Alior zbiera u mnie coraz więcej minusów :
    >
    > 1) Nie da się zmniejszyć limitu na KK bez aneksu, który kosztuje jedyne
    > 100 PLN.

    Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. To jakaś paranoja.

    > Dla kontrastu dodam, że w mBanku ostatnio wszystko można zrobić
    > praktycznie z poziomu www., nie tylko np. złożyć wniosek o KK ale także
    > zawrzeć umowę (kopia przyjdzie pocztą i sama karta też). Podobnie
    > wygląda obniżanie/podwyższanie limitu. Tak samo jest z ubezpieczeniem
    > auta. Dodatkowo całość procesu pięknie widać w historii złożenia wniosku
    > (wyświetla co się aktualnie dzieje), a o najważniejszych rzeczach
    > jesteśmy powiadamiani na maila.

    Nie wiem czy mi się nie pomyliło z jakimś innym bankiem, ale chyba nie
    można wysłać do Aliora wiadomości/zapytania- ze strony po zalogowaniu się.

    Ze 3 tygodnie temu w ramach "Pomocni Fachowcy" oddałam do naprawy swoją
    miniwieżę Philipsa. Wiem na 99%, że potrzebne było tylko odkurzenie w
    środku i przeczyszczenie lasera. Sama nie mogłam tego sprzętu rozkręcić,
    bo nie miałam odpowiedniego śrubokrętu (kupiłam komplet na Allegro, ale
    akurat żadna końcówka nie pasuje). Przyjechał po miniwieżę miły pan i mu
    o tym powiedziałam. Zapewnił mnie, ze tak zrobią. Po jakimś czasie
    zadzwoniłam do tego serwisu to mi powiedziano, że to wina lasera i
    naprawa będzie mnie kosztowała ok. 80 zł. No, trudno, zgodziłam się. Za
    parę dni, może za tydzień znowu zadzwoniłam do tego serwisu i
    powiedziano mi, że będę musiała zaplacić 250 zł za laser. I czy decyduję
    się, czy nie. Nic nie pomogło wyjaśnianie, że przedtem informowano mnie,
    że to ma mnie kosztowac ok. 80 zł.
    Oczywiście musiałam się zgodzić, bo nie chcę stracić dobrej miniwieży,
    chociaż drżę czy mi przy okazji czegoś nie podmienią, czegoś nie
    schrzanią. Nie mam zaufania.
    Teraz już wiem, ze ci 'pomocni fachowcy' to jakieś pociotki Aliora i
    chodzi o to, żeby oni zarabiali i z Aliora i z klienta. Od Aliora wezmą
    chyba 250 zł albo i więcej (jeszcze nie wiem), a ode mnie 250. Zarobią
    mniej więcej 500 zł, a jak mi jeszcze coś w tej miniwieży podmienili,
    albo tylko ten laser wyczyścili to zarobią jeszcze więcej.
    Powiedzieli, że musieli kupić ten laser od Philipsa. Nie chcą powiedzieć
    jaki jest śrubokręt do odkręcenia obudowy tej miniwieży, ale pomalutku,
    pomalutku to rozpracuję.

    --
    animka