  • Data: 2009-08-13 01:27:38
    Temat: Re: Alior - grace period
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sie, 17:40, Sławomir Szyszło <s...@C...pl> wrote:

    > Swoją drogą mogli to napisać prościej np. "cykl zaczyna się 16 września, kończy
    > się 15 października i od tego dnia masz jeszcze XX dni bez odsetek, razem 58
    > dni".

    Co kraj to obyczaj. Wydaje mi sie ze w Polsce i w UK zazwyczaj ta
    informacja jest podawana w sposob: "do 58 dni bez odsetek". W Stanach
    standardowa formulka to "grace period co najmniej 25 dni".

    Pytanie "obok" tematu, tzn. GP, ale nie tylko w Alior:
    Jak rozne banki w PL traktuja czesciowa splate zadluzenia w GP? Czy w
    konsekwencji naliczaja odsetki od zadluzenia pozostalego po wplacie,
    czy od calej sumy z wyciagu, tak jakby tej wplaty nie bylo?