    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - grace period
    Date: Thu, 13 Aug 2009 09:47:50 +0200

    Użytkownik "ForALL"
    > Hm albo ja czegos nie kapuje albo cos tutaj zle pisze bo gdzie te 58
    > dni o ktorych pisze alior przy kartach:
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/karta_kredytowa_mastercard

> [...]
    > indywidualnie limitem i ustawionym przez Ciebie cyklem rozliczeniowym
    > kończącym się 15. dnia każdego miesiąca;
    > * po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, tj. po 15 października,
    > wyślemy Ci Wyciąg z rachunku Twojej karty kredytowej zawierający listę
    > dokonanych operacji kartą; łatwo sprawdzisz, co i kiedy kupiłeś;
    > * za zakupy zrobione kartą w tym okresie nie zapłacisz ani grosza
    > odsetek - pod warunkiem, że do 12 listopada spłacisz całkowitą kwotę
    > zadłużenia wskazaną w wyciągu.
    >
    > Wg tego to nawet miesiaca nie ma....a 58 dni to mija 12 grudnia chyba

    owszem, pomylili się ale ty również
    Twoj blad jest oczywisty dla kazdego kto mial kiedys KK :-)

    Ich błąd jest w tym przykładzie taki, że aby moc wykorzystac te 58 dni
    GP
    powinienes 15 wrzesnia kartę już mieć i móc nią płacić
    Wtedy twoj zakup znajdzie sie na wyciagu 15 pazdziernika (30 dni
    pozniej)
    i masz na splate jeszcze 28 dni (16 dni pazdziernika i 12 dni listopada)
    Ostatecznie zaplacisz za zakup po 58 dniach - w ich przykladzie slabo im
    wyszlo skoro karte dają dopiero 30 wrzesnia
    *** blad ***