eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i Sync - subkonto. druga karta, karta do platnosci w necie?Re: Alior i Sync - subkonto. druga karta, karta do platnosci w necie?
  • Data: 2012-10-31 18:50:29
    Temat: Re: Alior i Sync - subkonto. druga karta, karta do platnosci w necie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ls" c...@g...co

    > > Za każde dostałeś 100 startowych wiśni?

    > : Niestety, nie ma tak dobrze
    > : Teraz ING rzadzi

    > Tzn.?

    : No jak? Czekamy na 200zl od INGu, o stowce z Synca juz dawno zapomnialem ;)

    Myślałem, że ING jakoś kontroluje SyneCkowy biznes.
    Ja jestem zrażony do ING. A czytając o ING, dochodzę
    do wniosku, że to jednak twardy kawałek pieczywa...

    Wolałbym raczej pójść w kierunku ciągnięcia zysków SyneCkowych.
    Mam trzy konta: swoje, matki i ojca. Oby tylko wypracować
    jakieś procedury... Z 3 kplnów miesięcznie mógłbym nieźle
    żyć aż do śmierci?... Tak długo to mogę i bez pieniędzy. ;)

    A jakiś link do tych dwóch stów z ING mogę dostać?

    Ostatnio moja obecność na tym świecie była mocno ograniczana
    z uwagi na wizyty lekarskie i potrzebę strawienia wyników
    tychże wizyt.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'