  • Data: 2009-07-12 08:24:17
    Temat: Re: Alior i klamstwa.
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 10:11, games <g...@g...home.pl> wrote:

    > "We wszystkich bankomatach nie wyplacisz bez prowizji"

    A na czym polega klamstwo?

    AFIR przy koncie osobistym w Aliorze nie ma prowizji za wybieranie w
    obcych bankomatach.

    Jedyne czego sie mozna czepic to "wszystkich" w kontekscie
    "akceptowalnosci" Maestro z chipem, ale maja tez do tego konta
    MasterCard Debit, ktora podobno w dalekim swiecie jest chetniej
    "lykana".