  • 1. Data: 2009-07-11 18:14:24
    Temat: Alior i klamstwa.
    Od: games <g...@g...home.pl>

    To co robi Alior w TV to cios ponizej pasa !

  • 2. Data: 2009-07-11 18:18:14
    Temat: Re: Alior i klamstwa.
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > To co robi Alior w TV to cios ponizej pasa !

    Nie poleci.

    zyga

  • 3. Data: 2009-07-11 18:22:50
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    a co robi (bo nie mam tv)? ;)

  • 4. Data: 2009-07-11 18:26:31
    Od: games <g...@g...home.pl>

    eg pisze:
    > a co robi (bo nie mam tv)? ;)

    To bardzo dobrze bez oglupiaczy z TV swiat wydaje sie calkiem calkiem.

    Reklama z Banknotomatami . Smieszy Oglupia przestrasza.

  • 5. Data: 2009-07-11 18:46:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Lip, 20:26, games <g...@g...home.pl> wrote:

    > To bardzo dobrze bez oglupiaczy z TV swiat wydaje sie calkiem calkiem.
    >
    > Reklama z Banknotomatami .  Smieszy Oglupia przestrasza.

    Ale o co chodzi?

  • 6. Data: 2009-07-11 20:09:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "games" news:4a58d957@news.home.net.pl

    > Reklama z Banknotomatami . Smieszy Oglupia przestrasza.

    No ale why? Może ja za tępy jestem i aż tak emocjonalnie nie odbieram reklam
    w TV, chociaż wg. marketingowców powinienem ;)

  • 7. Data: 2009-07-12 08:11:30
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "games" news:4a58d957@news.home.net.pl

    > No ale why? Może ja za tępy jestem i aż tak emocjonalnie nie odbieram reklam
    > w TV, chociaż wg. marketingowców powinienem ;)

    "We wszystkich bankomatach nie wyplacisz bez prowizji"

  • 8. Data: 2009-07-12 08:24:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 12 Lip, 10:11, games <g...@g...home.pl> wrote:

    > "We wszystkich bankomatach nie wyplacisz bez prowizji"

    A na czym polega klamstwo?

    AFIR przy koncie osobistym w Aliorze nie ma prowizji za wybieranie w
    obcych bankomatach.

    Jedyne czego sie mozna czepic to "wszystkich" w kontekscie
    "akceptowalnosci" Maestro z chipem, ale maja tez do tego konta
    MasterCard Debit, ktora podobno w dalekim swiecie jest chetniej
    "lykana".