    From: Zbylut <Z...@N...zzz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i kredyty hipoteczne - ciekawostka
    Date: Fri, 23 Apr 2010 15:41:29 +0000 (UTC)

    Kamil Jońca napisal(a):

    > A ja raczej myślę, że chodzi o niższe raty.
    > KJ

    po części też. To sprytne rozwiązanie - klientowi mówi się że niższe
    raty (co jest oczywiście prawdą) i klient myśli: "niższe raty, łatwiej
    oszczędzę i wcześniej spłacę"). Jednak koszt takiego kredytu będzie
    o wiele wyższy, bo zanim uzbiera na spłatę kredytu to spłaci
    więcej odsetek niż przy kredycie np na 35 lat (przy kredycie na 50 lat
    przez więcej początkowych lat spłaca się głównie odsetki).

    --
    pozdrawiam, Zbylut