    From: "Szymon" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Date: Wed, 12 Nov 2008 22:32:02 +0100

    > Nawet zakładając, że nastąpiłoby sklonowanie karty akurat z bardzo wysokim
    > dostępnym limitem, myślisz że efektywne "wyciągnięcie" z niej naprawdę
    > dużych środków w taki sposób aby jej posiadacz był realnie zagrożony ich
    > utratą jest takie łatwe? Nie jest.

    Raczej dmucham na zimne. Wszelkie ubezpieczenia sa fajne do momentu, gdy nie
    trzeba z nich korzystac. potem to jest roznie :-)

    > Jak coś będziesz wiedział nowego z Aliorem to pisz. Ja w poniedziałek
    > zadzwonię do Pani Bankierki, jeśli ona do mnie nie zadzwoni z żadnymi
    > konkretami.

    Chyba po 17.11 zadzwonie, bo skoro na infolinii nie moga podac konkretow to
    tym bardziej w oddziale. Zreszta na stronie chyba nawet nie ma wzorow tych
    kart. Moze wnioski juz przyjmuja (choc na stronie od 17.11 maja byc), ale
    pewnie lezakuja do oficjalnego startu.