eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i zmiana TOiPRe: Alior i zmiana TOiP
  • Data: 2010-01-08 15:10:29
    Temat: Re: Alior i zmiana TOiP
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:
    > Pisac, ze obowiazuje to oni sobie moga. Nie znaczy to, ze tak bedzie. Ja
    > oczywiscie wystosuje odpowiednie pismo, niech tylko ktos mi podesle TOiP
    > obowiazujaca przed 1.11.2009, bo na niej musze sie opierac, a na stronie
    > jej nie widze...

    Oficjalna odp. Alior Bank :

    Witam serdecznie,

    Dziękuję za zainteresowanie ofertą Alior Bank S.A.

    W odpowiedzi na przesłane zapytanie informuję, iż o zmianie Taryfy
    Opłat i Prowizji Bank powiadamia Klienta za pośrednictwem poczty lub w
    formie elektronicznej. Zmiana Taryfy Opłat i Prowizji wiąże Klienta,
    jeżeli nie wypowiedział on umowy w ciągu 30 dni od przekazania przez
    Bank informacji o zmianie Taryfy Opłat i Prowizji. Bank zastrzega sobie
    możliwość dokonywania zmian w Taryfie Opłat i Prowizji, w przypadku
    zaistnienia przynajmniej jednej z okoliczności:

    - zmiany poziomu inflacji ogłoszonej przez GUS,

    - zmiany cen energii, połączeń telekomunikacyjnych, usług pocztowych i
    rozliczeń międzybankowych,

    - zmiany cen usług, z których Bank korzysta przy wykonywaniu
    poszczególnych czynności bankowych i niebankowych,

    - zmiany przepisów prawa, zakresu lub formy świadczonych usług, w
    zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień umów
    zawartych przez Bank z Klientami Indywidualnymi.

    Mamy nadzieję, iż ze zrozumieniem przyjmiecie Państwo wprowadzone
    zmiany, wynikają one z chęci zapewnienia najwyższej jakości obsługi, a
    także rozwijania naszej oferty.

    W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z
    Infolinią Banku dostępną całą dobę pod numerem telefonu 19502* lub
    najbliższą placówką Alior Banku.



    Najlepszy jest przed ostatni akapit.
    Oczywiście że jako klienci ze zrozumieniem przyjmujemy podniesienie
    opłat przy jednoczesnym pogorszeniu oferty ponieważ bardzo lubimy być
    "dymani" zwłaszcza w przypadku gdy bank zmienia warunki umowy w trakcie
    jej obowiązywania, a jak się klient nie zgadza to niech spada.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1