eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i zmiana TOiPRe: Alior i zmiana TOiP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i zmiana TOiP
    Date: Fri, 08 Jan 2010 16:10:29 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <hi7hta$3nn$1@news.onet.pl>
    References: <hi2l3n$k40$1@news.onet.pl> <hi300s$c97$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.147.5.175.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1262963437 3831 188.147.5.175 (8 Jan 2010 15:10:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jan 2010 15:10:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hi300s$c97$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515034
    [ ukryj nagłówki ]

    MK pisze:
    > Pisac, ze obowiazuje to oni sobie moga. Nie znaczy to, ze tak bedzie. Ja
    > oczywiscie wystosuje odpowiednie pismo, niech tylko ktos mi podesle TOiP
    > obowiazujaca przed 1.11.2009, bo na niej musze sie opierac, a na stronie
    > jej nie widze...

    Oficjalna odp. Alior Bank :

    Witam serdecznie,

    Dziękuję za zainteresowanie ofertą Alior Bank S.A.

    W odpowiedzi na przesłane zapytanie informuję, iż o zmianie Taryfy
    Opłat i Prowizji Bank powiadamia Klienta za pośrednictwem poczty lub w
    formie elektronicznej. Zmiana Taryfy Opłat i Prowizji wiąże Klienta,
    jeżeli nie wypowiedział on umowy w ciągu 30 dni od przekazania przez
    Bank informacji o zmianie Taryfy Opłat i Prowizji. Bank zastrzega sobie
    możliwość dokonywania zmian w Taryfie Opłat i Prowizji, w przypadku
    zaistnienia przynajmniej jednej z okoliczności:

    - zmiany poziomu inflacji ogłoszonej przez GUS,

    - zmiany cen energii, połączeń telekomunikacyjnych, usług pocztowych i
    rozliczeń międzybankowych,

    - zmiany cen usług, z których Bank korzysta przy wykonywaniu
    poszczególnych czynności bankowych i niebankowych,

    - zmiany przepisów prawa, zakresu lub formy świadczonych usług, w
    zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień umów
    zawartych przez Bank z Klientami Indywidualnymi.

    Mamy nadzieję, iż ze zrozumieniem przyjmiecie Państwo wprowadzone
    zmiany, wynikają one z chęci zapewnienia najwyższej jakości obsługi, a
    także rozwijania naszej oferty.

    W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z
    Infolinią Banku dostępną całą dobę pod numerem telefonu 19502* lub
    najbliższą placówką Alior Banku.



    Najlepszy jest przed ostatni akapit.
    Oczywiście że jako klienci ze zrozumieniem przyjmujemy podniesienie
    opłat przy jednoczesnym pogorszeniu oferty ponieważ bardzo lubimy być
    "dymani" zwłaszcza w przypadku gdy bank zmienia warunki umowy w trakcie
    jej obowiązywania, a jak się klient nie zgadza to niech spada.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1