eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] internetowy wniosek o KKRe: [Alior] internetowy wniosek o KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Alior] internetowy wniosek o KK
    Date: Wed, 21 Oct 2009 23:07:36 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <hbnt6u$6m7$1@news.onet.pl>
    References: <hbnrp5$jas$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hubertus.res.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256159262 6855 91.196.9.146 (21 Oct 2009 21:07:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Oct 2009 21:07:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hbnrp5$jas$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:506089
    [ ukryj nagłówki ]

    MK pisze:
    > Pozbylem sie wiekszosci KK i jako, ze za miesiac zostane tylko z dwoma
    > pomyslalem, ze przyda sie cos nowego. Moj wybor padl na aliorowska
    > Silver. Jako, ze lubie wygode postanowilem zlozyc wniosek przez
    > Internet. W ubieglym tygodniu wypelnilem formularz i na koncu pojawil
    > sie komunikat "zapraszamy do oddzialu podpisac dokumenty". Banki z
    > ktorymi mialem stycznosc do tej pory kontaktowaly sie ze mna
    > telefonicznie aby podac informacje o decyzji lub ustalic godzine
    > spotkania w celu podpisania dokumentow, a tu kompletna cisza przez
    > tydzien. Tak sie zastanawiam czy to prawidlowy objaw. Jesli to standard
    > to jestem zaskoczony, bo gdy chce kupic produkt to oczekuje, ze to
    > raczej pracownik banku do mnie przyjedzie. Wypada miec tylko nadzieje,
    > ze to jakis nieoczekiwany blad w procesie i uda im sie go naprawic...

    Ja wczoraj wpłacałem pewną kwotę na swój rachunek. Pani ODMÓWIŁA
    wydrukowania mi potwierdzenia wpłaty (cyt. "pan sobie z internetu sam
    wydrukuje"). W takim przypadku stwierdziłem, że wobec tego proszę mi
    oddać moje pieniądze (pani już wrzuciła pieniądze do jakiejś skrytki -
    jej sprawa) i jakimś cudem udało się wydrukować to co trzeba. Do tego
    pani była głownie zajęta rozmową z koleżanką na stanowisku obok niż mną.
    Oddział na podkarpaciu (byłem tam przejazdem). Faktycznie "wyższa
    kultura". Za to na stoliczku kilka numerów Forbsa z Sobierajem na
    okładce - trzeba sie lansować.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1