  • Data: 2009-10-21 22:05:09
    Temat: Re: [Alior] internetowy wniosek o KK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:hbnrp5$jas$1@inews.gazeta.pl...
    > Pozbylem sie wiekszosci KK i jako, ze za miesiac zostane tylko z dwoma
    > pomyslalem, ze przyda sie cos nowego. Moj wybor padl na aliorowska Silver.
    > Jako, ze lubie wygode postanowilem zlozyc wniosek przez Internet. W
    > ubieglym tygodniu wypelnilem formularz i na koncu pojawil sie komunikat
    > "zapraszamy do oddzialu podpisac dokumenty". Banki z ktorymi mialem
    > stycznosc do tej pory kontaktowaly sie ze mna telefonicznie aby podac
    > informacje o decyzji lub ustalic godzine spotkania w celu podpisania
    > dokumentow, a tu kompletna cisza przez tydzien. Tak sie zastanawiam czy to
> [...]

    Ktos z banku kontaktuje sie z toba telefonicznie, wypytuje o dodatkowe
    rzeczy potrzebne do wypelnienia wniosku, potem ten wniosek ok. 1-dzien jest
    rozpatrywany, masz ponowny telefon i wtedy dopiero idziesz do oddzialu
    podpisac umowe, jak faktycznie przyznaja ci te karte.(musisz pokazac
    dokumenty o zrodle dochodu oraz wplywy z tego zrodla na rach. bankowy)