eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - karta debetowaRe: Alior - karta debetowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!news.highwind
    s-media.com!npeersf01.ams.highwinds-media.com!newsfe29.ams2.POSTED!7564ea0f!not
    -for-mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <hgr55m$8qe$1@news2.ipartners.pl><o4uYm.69629$%q6.24918@newsfe08.ams2>
    <hgttdr$1klu$1@news2.ipartners.pl> <hgtv6v$1l98$1@news2.ipartners.pl>
    <hgu09b$1lsq$1@news2.ipartners.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <ueyYm.86952$6O1.72583@newsfe23.ams2> <hguebs$dbr$1@news.onet.pl>
    <luzYm.88477$ox2.54221@newsfe05.ams2> <hguqc1$t94$1@news.onet.pl>
    <NWbZm.582$T03.131@newsfe21.ams2> <hh8j63$igv$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hh8j63$igv$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Alior - karta debetowa
    Lines: 33
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <ASv%m.15115$vI7.5558@newsfe29.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe29.ams2 1262389792 86.3.152.238 (Fri, 01 Jan 2010 23:49:52 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 01 Jan 2010 23:49:52 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Fri, 1 Jan 2010 23:49:50 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:514121
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Poza tym, zobacz roznice:
    >> W Polsce TY musisz argumentowac zwrot, ba musisz udowodnic, ze masz
    >> racje!
    >> W Uk i innch krajach na zachodzie, to klient ma zawsze racjie i nic
    >> podczas zwrotu nie musi nikomu udowadniac - jest roznica?
    >
    > Nie masz racji. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej - jeśli klient stwierdzi niezgodność przed upływem 6
    > miesięcy od zakupu, to się domniemywa, że istniała ona w chwili jego
    > wydania. To sprzedawca musi wykazać, że wina leży po stronie klienta.

    I za przyczyne niezgodnosci moge podac: nie to chcialem kupic?
    W Uk nic nie mowie, po prostu oddaje.

    >> Kupujesz dany towar, w domu rozpakowales, podlaczyles i stwierdzasz,
    >> ewidetnie, ze to bylo juz uzywane.
    >> Jak to udowodnisz, ze wprowadzono cie w blad i sprzedano uzywany towar?
    >
    > Z tego, co piszesz, nawet jeśli towar jest używany, to klient powinien
    > mieć prawo zwrócić go do sklepu. Jakoś nie mam ochoty mieć w sklepach
    > setek towarów używanych przez innych. Jeśli coś kupuję, to chcę, żeby to
    > było nowe. Sam podejmuję decyzję o zakupie i sam ponoszę za to
    > odpowiedzialność.

    Nie zawsze sam! Choc o tym mozesz nie wiedziec, to ponad polowa zakupow
    robiona jest pod wplywem sugesti. Ty to nazwiesz, ze sam chciales kupic...
    tak jak wiekszosc palaczy powie, ze pali bo chce:))
    A co do zwrotu, a w czym to przeszkadza? Towar zwrocony naprawde rzadko
    wraca od razu na polki sklepowe, przewaznie jedzie do przepakowania czy
    sprawdzenia lub do... Polski!
    Potrafisz sobie wyobrazic ile musi "zwrotow" byc sprzedawanych w krajach
    gdzie nie ma zwrotu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.01.10 23:51 pmlb

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1