  • Data: 2010-01-01 23:49:50
    Temat: Re: Alior - karta debetowa
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz racji. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej - jeśli klient stwierdzi niezgodność przed upływem 6
    > miesięcy od zakupu, to się domniemywa, że istniała ona w chwili jego
    > wydania. To sprzedawca musi wykazać, że wina leży po stronie klienta.

    I za przyczyne niezgodnosci moge podac: nie to chcialem kupic?
    W Uk nic nie mowie, po prostu oddaje.

    > Z tego, co piszesz, nawet jeśli towar jest używany, to klient powinien
    > mieć prawo zwrócić go do sklepu. Jakoś nie mam ochoty mieć w sklepach
    > setek towarów używanych przez innych. Jeśli coś kupuję, to chcę, żeby to
    > było nowe. Sam podejmuję decyzję o zakupie i sam ponoszę za to
    > odpowiedzialność.

    Nie zawsze sam! Choc o tym mozesz nie wiedziec, to ponad polowa zakupow
    robiona jest pod wplywem sugesti. Ty to nazwiesz, ze sam chciales kupic...
    tak jak wiekszosc palaczy powie, ze pali bo chce:))
    A co do zwrotu, a w czym to przeszkadza? Towar zwrocony naprawde rzadko
    wraca od razu na polki sklepowe, przewaznie jedzie do przepakowania czy
    sprawdzenia lub do... Polski!
    Potrafisz sobie wyobrazic ile musi "zwrotow" byc sprzedawanych w krajach
    gdzie nie ma zwrotu?