eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - ku przestrodze
    Date: Sat, 25 Sep 2010 16:11:14 +0200
    Organization: Pueruania
    Lines: 59
    Message-ID: <i7kvu8$9am$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl> <i7ev8u$2caf$1@news2.ipartners.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <a...@q...googlegroups.com>
    <3...@y...googlegroups.com>
    <i7j0tg$ou1$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@e...googlegroups.com>
    <i7kk87$bu8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 3-205.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1285423880 9558 89.161.3.205 (25 Sep 2010 14:11:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Sep 2010 14:11:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536934
    [ ukryj nagłówki ]


    "MarekZ" i7kk87$bu8$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=503
    85

    > "MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki" w
    rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010

    > 84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank.

    Ja jestem zadowolony!! Bo przecież nie Multibank odebrał mi kartę kredytową,
    lecz sklep. Bank jedynie nie dał nowego plastyku w miejsce utraconego.



    Podobnie jest z uczelniami w Polsce -- okazuje się, że co uczelnie,
    to pierwsze miejsce w rankingu uczelni polskich. Oczywiście uczelnia
    Rydzyka też jest najlepsza. :)


    > Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez
    2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej
    > przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w
    swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego
    > wskaźnika jakości obsługi."


    BTW wysokości przy okazji wysokości standardów...

    -- Jaki jest poziom życia przeciętnego Polaka?
    -- Niski... Za 2 czy 3 tysiące netto miesięcznie
    nie można wysoko zajść...
    -- A jak niski?
    -- Proszę wsiąść w samochód i przejechać się po rozumianej szeroko okolicy...
    Parter, pierwsze piętro... Najwyżej drugie... Prawie nikt nie buduje
    domów [jednorodzinnych] wyższych niż jednopiętrowe...
    A w wakacje ten poziom czasami schodzi do zera...
    -- Do zera?
    -- Tak. Do zera, do poziomu morza... Wybrzeże jest zatłoczone...

    -=-

    A mnie Alior jawi się jako:

    -- bank z szarej strefy
    -- bank dla wytrwałych
    -- i bank ludzi takich, którzy nie pojmują, o co w życiu chodzi...

    Coś na kształt ,,nie mamy Pana płaszcza i co pan nam zrobi?''. :)
    Określenie ,,pewne jak w banku'' w odniesienie do Aliora chyba jest
    jakimś sarkazmem. :) Eurobank też jest pełne niespodzianek. Ale dla
    każdego coś miłego -- jeden lubi bezwietrzną pogodę, inny lubi sztormy,
    a jeszcze inny ma inne upodobania... Dla mnie Alior jest pełen niewidomych,
    pełen zagadek, pełen zaskakujących sytuacji. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1