  • Data: 2008-11-07 16:40:30
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem tylko czy to był dobry pomysł te ich nazwy - Bankier Klienta
    > Biznesowego, Bankier Klienta Zamożnego - mnie się taka stylistyka niezbyt
    > podoba.
    >
    > marekz

    Bank miał z założenia zadziwiać nowościami, więc zadziwia i pewnie w
    takiej formie.
    Do nazwy stanowiska się można przyzwyczaić, pewnie niedługo inne banki
    mogą pójść w ślad za Aliorem i tak jak kiedyś referentów ds. obsługi
    klienta zaczęto nazywać bezradcami klienta indywidualnego, to czemu
    nie bankierzy mają nas obsługiwać, przepraszam opiekować się czy tam
    doradzać?