    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Date: Sat, 24 Jan 2009 03:58:40 -0800 (PST)

    wiadomościnews:20090124121147.7ec1ed1b@cartel...
> [...]
    > Zgłoszę go przy okazji jak tylko będę miał wolną chwilę. Wystarczy,
    > żeby każdy użytkownik poświęciłbym 1% czasu na szukanie bugów w www (i
    > nie tylko) Aliora zamiast na narzekanie na grupie/grupach/forach i
    > mielibyśmy naprawdę polski porządny bank, do którego daleko takim tuzą
    > jak Citi czy HSBC ;)
    > Trochę pokory i cierpliwości, bo mam wrażenie, jak
    > czasami czytam niektóre posty, iż powiedzenie "Nie od razu Rzym
    > zbudowano" zostało dawno zapomniane albo wręcz wyśmiane :/

    > Problem jest taki, że testerom się płaci - i to nie małe pieniądze :)

    A to prawda - sa pewne racjonalne zasady, ktorymi powinni kierowac sie
    ludzie wybiarajac konkretne produkty.

    Debiuty w kazdej dziedzinie obarczone sa pewnym ryzykiem zwiazanym z
    wdrazaniem nowych systemow, urzadzen, pracownikow. Jak ktos nie chce
    byc narazonym na to ryzyko nie powinien sie pakowac w koszystanie z
    uslug debitanta. Podobnie jest z zakupem nowego modelu auta - zwykle
    lepiej poczekac na pierwszy lifiting ;-)