  • Data: 2009-01-24 18:47:13
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090124121147.7ec1ed1b@cartel...
    On Sat, 24 Jan 2009 01:53:31 -0800 (PST)
    Warto też by było ustalić, czy po prostu nie został przekroczony
    dzienny limit ilości wypłat za bankomatu? Zadałem już to pytanie ale
    bez odzewu.

    ~~~~~~~~~~

    Jakby tak bylo, to pewnie infolinia moglaby to klientowi odpowiedziec. Tak
    czy nie?

    [...]
    Zgłoszę go przy okazji jak tylko będę miał wolną chwilę. Wystarczy,
    żeby każdy użytkownik poświęciłbym 1% czasu na szukanie bugów w www (i
    nie tylko) Aliora zamiast na narzekanie na grupie/grupach/forach i
    mielibyśmy naprawdę polski porządny bank, do którego daleko takim tuzą
    jak Citi czy HSBC ;)

    Przed snem poczytaj slownik poprawnej polszczyzny, polecam hasla na litere
    't' -- ja teraz tez zabawilem sie w testera, wiec na pewno nie masz mi za
    zle wytykania bledow.

    Natomiast w testera bankow kosztem wlasnego spokoju moze sie bawic tylko
    masochista, ale o gustach sie nie dyskutuje...