  • Data: 2009-01-25 01:24:19
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: MM <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa pisze:
    > Straciłem twarz wobec innej instytucji finansowej i, byc może, jej
    > zaufanie. Instytucji, z którą jestem w zażyłych stosunkach.

    Daj spokoj, bez nerwów. Obecne "banki" nie są ich warte. Makdonaldyzacja
    poszła zbyt daleko, by te instytucje wciąż nazywać bankami, których coś
    jest "na bank". Zakładaj zawsze najgorsze, miło się zaskoczysz gdy coś
    pójdzie sprawnie. :D

    Kilka miesięcy temu złożyłem w jednym z banków wniosek o kk.
    Weryfikowano ponad miesiąc. Decyzja negatywna bez uzasadnienia czy
    żądania dokumentów (wniosek nie zawierał). Po kwartale jakiś akwizytor
    tego samego banku dzwoni czy nie chciałbym karty i proponuje limit
    dwukrotnie wyższy niż kwartał wcześniej wnioskowałem. Dali bez
    papierków, tylko umowa.

    Ponad 8 miesięcy temu złożyłem także wniosek o pewien kredyt. Do dziś
    nie jest rozpatrzony. Mam dostęp przez net i wciąż mogę sobie sprawdzić
    komunikat, żebym czekał na decyzję. Sprawę załatwiłem w inny sposób, tym
    kredytem nie jestem zainteresowany prawie od początku, ale doświadczenie
    interesujące.

    Tak działających instytucji nie wolno traktować poważnie, bo to się
    prędzej czy później źle skończy dla klienta. :)

    --
    pzdr