  • Data: 2009-01-25 13:26:04
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    "ygreko" <...@...com> wrote:

    > Wczesniej pisales o tym, aby kazdy uzytkownik poswiecil 1% czasu na
    > szukanie bugow. I to wlasnie jest masochizm. Z wlasnej,
    > nieprzymuszonej woli pchac sie do tego czegos, co nie dziala,
    > testowac bledy, a jak cos nie zadziala w krytycznym momencie to po
    > prostu sie usmiechnac.

    Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale chodziło mi o 1% czasu poświęconego
    na narzekanie i pisanie elaboratów o tym jaki to Alior jest be. Mam
    konto w Aliorze od listopada i nic dziwnego mnie jeszcze nie spotkało a
    interface www już jest jednym z lepszych w .pl jaki widziałem. A tak w
    ogóle to używasz/używałeś Aliora?

    > Sorry, nie kumam takiego zycia.
    > Naprawde, wole pracowac (w szerokim znaczeniu) z profesjonalistami, a
    > nie babrac sie w... blocie o nazwie alior.

    Hmmmm zaraz się jeszcze okaże iż Alior jest winny niżowi
    demograficznemu, wojnie w Gazie i marskości wątroby ;)
    IMO przesadzasz(cie). Przecież cała ta konkretna afera wynikła z tego,
    że ktoś chciał wypłacić pieniądze jak w banku była przerwa techniczna.
    Rozumiem iż, arafrazując niektóre zwroty z tego wątku, "psim obowiązkiem
    banku jest nie mieć żadnych przerw technicznych, bo zdeponowałem u nich
    swoje 734,50 złotych polskich do których chcę mięć dostęp nawet na
    księżycu" ;) I tak, to prawda, to jest grubo przedadzone, tak jak
    większość wypowiedzi w tym wątku!

    Xenocide