    From: rmrmg <i...@s...atu.re>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - oplata za prowadzenie konta
    Date: Mon, 11 Feb 2013 19:34:57 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 09:45:31 -0800, FTX napisał(a):

    > Wedlug regulaminu Alior Banku:
    >
    > "4. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości
    > Posiadacza rachunku za pośrednictwem poczty, poprzez Kanały
    > Elektroniczne lub, w formie elektronicznej na adres mailowy podany przez
    > Posiadacza."

    Jak dla mnie podanie do wiadomości to tylko wyłożenie tej informacji tak
    aby zainteresowany człowiek miał możliwość zapoznania się. Gdyby
    napisali, że powiadomią to IMHO można próbować udowadniać, że nie
    wiedziałem bo mnie nie powiadomiono a miano powiadomić.
    Jak rozumiem podali do wiadomości przez "Kanały Elektroniczne". Jakiś
    regulamin który wygóglałem mówi, że "Kanały Elektroniczne -­ Bankowość
    Internetowa, Bankowość Telefoniczna, Bankowość Mobilna, IVR;"
    Jeśli podali do wiadomości w tylko jednym kanale to można udowadniać, że
    miały być kanały (czyli co najmniej dwa) a był tylko jeden.
    Jeśli w jakimś z tych kanałów nie podali tego do wiadomości można
    próbować udowadniać, że myślnik to tyle co znak równości, że wszystkie te
    kanały razem to "Kanały Elektroniczne".
    Jeśli podali we wszystkich potrzebny jest człowiek z dużo większą
    wyobraźnią niż moja.

    Co dalej? Jeśli jesteś przekonany do swych racji to Bankowy Arbitraż
    Konsumencki lub/potem sąd cywilny.