    From: Cypis <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - przelewy z karty - są już?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 05:55:50 -0800 (PST)

    > Uprzejmie informuję, że przelewy z karty już są w internecie ;-) Właśnie nastawiłem
    jedną sztukę, testowo, zobaczymy jak będzie z opłatą itd.

    Sprawdziłem i faktycznie działa. Docelowe konto podałem w Aliorze więc
    środki znalazły się na nim od razu. Opłaty na razie (5 minut od
    przelewu) nie pobrano. Za to znalazłem błąd ;-) Funkcjonalność
    przelewów działa w dwóch miejscach: w zakładce "Karty i kredyty" oraz
    w "Przelewy". Tyle tylko że mimo puszczenia przelewu na 100% limitu
    karty w zakładce "Przelewy" nie zaktualizowało się się pole "Saldo
    dostępne". Wylogowałem się i zalogowałem ponownie żeby wyeliminować
    jakieś cache'owanie ale nic się nie zmieniło, dalej pole sugeruje że
    dostępny jest cały limit. Oczywiście jak wejdę przez "Karty" wszystko
    jest już zaktualizowane jak należy.

    C.