  • Data: 2009-01-20 22:42:31
    Temat: Re: Alior - przelewy z karty - są już?
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 15:06, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ja też -- i już go wyjaśniłem ;-)
    > Uwaga: bank źle zaksięgował cashbacka, więc go musiał wystornować, na
    > zestawieniu (i w wyciągach) będzie coś takiego jak "przelew w oddziale",
    > którego użytkownik oczywiście nie robił.
    >
    > Ponoć nie mogli z tym nic innego zrobić ze względów księgowych.

    Widać ostro się wzięli za nadrabianie zaległości i prostowanie
    błędów :)

    Do mnie z Aliora kilkakrotnie dzwonili że wysłali do mnie nową kartę
    do rachunku a dziś przyszła karta z pisemkiem . Napisano w nim że mimo
    że wina nie leży po ich stronie (chodzi o fakt że niektóre bankomaty
    nie chcą działać z moją debetówką ) bank wymienił mi bez opłat na
    nową , która ma działać wszędzie.

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus