  • Data: 2009-08-17 16:46:14
    Temat: Re: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:
    > A ja mam tylko takie i innego (czytaj płatnego) z pewnością bym nie
    > przyniósł.

    Ja przyniosłem, bo i tak 85 PLN żywej gotówki do przodu.

    Oczywiście IMO to wina Multibanku, który nie uaktualnił BIK aczkolwiek
    ten sam Multibank odrzucił moją prośbę o nie pobieranie opłaty za
    wydanie ww. zaświadczenia tłumacząc to : dane do BIK wysyłamy raz na
    jakiś czas, to nie nasza wina, że jeszcze tego nie zrobiliśmy. Tyle
    dobrego, że na zaświadczenie miałem czekać 14 dni, a czekałem chyba 3
    dni (aczkolwiek nikt nie poinformował mnie, że placówka jest czynna
    godzinę krócej więc miałem dwie wizyty po zaświadczenie, raz pocałowałem
    klamkę).

    --
    Mithos