  • 1. Data: 2009-08-17 13:53:45
    Temat: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj ponownie odwiedziłem placówkę, gdzie jak się okazało pracownicy
    nie powracili jednak z urlopów :)

    Dodatkowo odczułem wyjątkową wolę do zniechęcenia klienta do przeniesie
    KK do Alior. Najpierw pani stwierdziła, że ona ma tyle wniosków
    kredytowych, że nie chce już przyjmować kolejnych (?!), więc zadzwoniła
    przy mnie do kolegi, żeby ten przyjął mój wniosek ale kolega również nie
    chciał :)

    Oczywiście przy przeniesieniu KK wymagane jest zaświadczenie z banku o
    zamknięciu starej KK (płatne oczywiście). Podobno jest to wpisane w
    umowę i nie dostarczenie zaświadczenia jest tożsame z rozwiązaniem
    umowy. Tak więc średnio 50 PLN w plecy.

    Mając na uwadze powyższe zrezygnowałem. Już wolę wystąpić o kolejną KK
    na normalnych zasadach (zaświadczenie) ale to już w innej placówce.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-08-17 14:08:14
    Temat: Re: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

> [...]
    >
    > Mając na uwadze powyższe zrezygnowałem. Już wolę wystąpić o kolejną KK
    > na normalnych zasadach (zaświadczenie) ale to już w innej placówce.

    Akurat tak się złożyło, że dzisiaj złożyłem wniosek (w necie) o kk Alior L4,
    czekam na kontakt ze strony banku.
    Moja Motokarta GEM się kończy więc ww. ma być jej następczynią. Zobaczymy
    co z tego wyjdzie.

    pozdr.
    RobertS

    ps
    przenosiłem już do Aliora jedną kk i z ww. zaświadczeniem (o zamknięciu
    starej karty) nie było problemu, miałem je dostarczyć w terminie
    póxniejszym, teraz trzeba już na etapie składania wniosku czy to może
    wymysł któregoś tam pracownika?

  • 3. Data: 2009-08-17 14:08:23
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 17, 3:53 pm, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mając na uwadze powyższe zrezygnowałem. Już wolę wystąpić o kolejną KK
    > na normalnych zasadach (zaświadczenie) ale to już w innej placówce.

    Hyhy a gdzie to taka radosna placowka?

  • 4. Data: 2009-08-17 14:27:18
    Od: k...@o...pl

    >dzisiaj złożyłem wniosek (w necie) o kk Alior L4,

    nazwa cudna kojarzy mi sie ze zwolnieniem lekarskim

  • 5. Data: 2009-08-17 14:37:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > nazwa cudna kojarzy mi sie ze zwolnieniem lekarskim

    masz rację - nie spojrzałem na to w ten sposób, ale generalnie chodzi o
    cobranda Link4

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-08-17 15:01:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > Akurat tak się złożyło, że dzisiaj złożyłem wniosek (w necie) o kk Alior L4,
    > czekam na kontakt ze strony banku.

    To podobno nic nie daje, bo w oddziale trzeba go wypełnić od nowa.

    > Moja Motokarta GEM się kończy więc ww. ma być jej następczynią. Zobaczymy
    > co z tego wyjdzie.

    A nie lepiej :
    http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/karta_Gold.html

> [...]
    > starej karty) nie było problemu, miałem je dostarczyć w terminie
    > póxniejszym, teraz trzeba już na etapie składania wniosku czy to może

    W terminie późniejszym ale zaświadczenie jest płatne więc to dla mnie
    żaden interes. Wolę już wystąpić o kartę na drodze standardowej
    procedury (nawet bez zaświadczenia, bo limit wezmę max 10k PLN i starczy
    oświadczenie - zresztą zaświadczenie dostali 1,5 miesiąca temu).

    Mi chodzi głównie o to, że potrzebuję jakiejś karty awaryjnej, która ma
    jakieś tam w miarę ciekawe bonusy. No i jeszcze o to 100 PLN :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-08-17 16:32:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To podobno nic nie daje, bo w oddziale trzeba go wypełnić od nowa.

    Tak, ale chociaz sie dowiem czy mam szanse na karte bez zaswiadczen i
    innych papierkow.

    > A nie lepiej :
    > http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/karta_Gold.html

    A to ciekawe rozwiązanie...muszę zadzwonić i zapytać czy jest opcja
    zamiany karty.

> [...]
    > procedury (nawet bez zaświadczenia, bo limit wezmę max 10k PLN i starczy
    > oświadczenie - zresztą zaświadczenie dostali 1,5 miesiąca temu).

    W terminie poxniejszym moze sie zdarzyc, ze bank o nim zapomni ;-)
    Mnie nie ścigali chociaż kwitek mam.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-08-17 16:37:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A nie lepiej :
    > http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/karta_Gold.html

    190 zł za wydanie ;-(
    ta karta ma mi służyć TYLKO do płatności za paliwo, nie ma szans, abym
    wydał 5kzł w ciągu 3 m-cy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-08-17 16:38:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > Tak, ale chociaz sie dowiem czy mam szanse na karte bez zaswiadczen i
    > innych papierkow.

    Przy limicie do 10k PLN szansa jest chyba spora.

    > W terminie poxniejszym moze sie zdarzyc, ze bank o nim zapomni ;-)
    > Mnie nie ścigali chociaż kwitek mam.

    Ode mnie chcieli koniecznie zaświadczenie o zamknięciu jakiejś tam karty
    (akurat wyszło że to była KK Aqarius Multi) i musiałem je dostarczyć, bo
    mi zdolność nie wychodziła (zgodnie z BIK). Samo wypowiedzenie pomimo,
    że złożone ileś tam miesięcy wcześniej (w placówce banku, z pieczątką,
    podpisem pracownika oraz adnotacją o zniszczeniu karty) okazało się
    niewystarczające.

    Zaświadczenie kosztowało mnie 15 PLN co w kontekście tego, że dostałem
    100 PLN za konkurs okazało sie opłacalne.

    Może to kwestia placówki, może miałeś szczęście.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-08-17 16:40:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przy limicie do 10k PLN szansa jest chyba spora.

    W zupełnosci wystarczy mi 5kzł a nawet 3...

> [...]
    > że złożone ileś tam miesięcy wcześniej (w placówce banku, z pieczątką,
    > podpisem pracownika oraz adnotacją o zniszczeniu karty) okazało się

    A ja mam tylko takie i innego (czytaj płatnego) z pewnością bym nie
    przyniósł.

    --
    pozdrawiam
    RobertS