  • Data: 2009-08-21 20:24:46
    Temat: Re: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h6kful$6p6$...@i...gazeta.pl

    > "Krzysztof Krawczyk" f...@a...goo
    glegroups.com

    > : kartę z takim a takim limitem. A tak to zabawa w kotka i myszkę. Dziś
    > : coś źle skreślone, jutro pieczątka kadrówki przybita o centymetr za
    > : daleko. Trzeba poprawić.

    > Nie uprzedzajmy faktów. ;)

    Nie pieczątka była źle postawiona, ale zawiesił się system...
    Bankierka zadawała mi stale te same pytania, więc zauważyłem,
    że marnuje czas, z czym nie zgodziła się. Wreszcie po którymśtam
    powtórzeniu tych samych pytań wyjawiła, że czeka na uruchomienie
    się programu... Od tej pory już nie pytała, ale czas nie stanął
    w miejscu...

    Kolejna wizyta trwała chyba krócej niż pół godziny, lecz także
    zakończyła się fiaskiem -- komputery odmówiły posłuszeństwa...

    I tak wygląda na razie :) Alior i jego kredytowa karta samochodowa...

    Na szczęście nie odmówił posłuszeństwa dwudziestowieczny kalkulator
    elektroniczny i bankierka mogła spokojnie pomnożyć 8000 przez 5%...
    Wyszło jej 400... Cóż za wysokość kultury bankowej... ;)

    -=-

    Kiedyś pracowniczka Peweksu odejmowała od 95 od 90...
    Też skorzystała z pomocy kalkulatora...

    -=-

    Natomiast Mille dał kartę, ale trudno zgadnąć, czy będzie z niej
    jakiś pożytek, bo ROR niekoniecznie będzie za free, ja z płatnego
    RORu nie chcę korzystać a karta kredytowa Mille nie chce żyć bez RORu...

    Na szczęście moc jest z Grecją, więc w razie czego wycofam swoje
    kieszonkowe z Mille i wleję je do mocnego lub nawet do 3 mocnych...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'