    From: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - rachunek z lokatą nocną - przemyślenia
    Date: Wed, 06 May 2009 09:54:38 +0200

    Mithos pisze:
    > Według moich obliczeń (już trochę późno więc może być źle :)
    >
    > Oprocentowanie 6,5% dla połowy środków przez noc (czyli połowę dnia).
    > Wobec tego : kwota x 6,5% /liczba dni w roku/2 = kwota odsetek
    > dziennych. Dobrze to liczę ?
    >
    > Czyli trzeba mieć trochę ponad 1k PLN miesięcznie aby koszt posiadania
    > karty wyszedł na zero.
    >
    > Mimo wielu trudności nadal zastanawiam się nad tym kontem. O ile z
    > perspektywy Warszawy, gdzie euronetów, BZWBK i innych jest cała masa o
    > tyle podczas ostatniego weekendu majowego okazało się, że w mniejszych
> [...]

    Ja mam z używania konta w Aliorze od lutego jedno spostrzerzenie - nie
    płacę za to nic (porównując do poprzedniego PeKaO/BPH czy Mille).
    Bankomaty, przelewy, smsy.. po prostu sobie działa, to co na koncie
    zostanie wypracowane na lokacie ON kasuje miesięczną opłatę i jeszcze
    zostaje.

    Tak jak mówisz, od pewnego poziomu środków na koncie (widać to dobrze na
    wyciągu comiesięcznym) za konto nic właściwie nie płacisz.

    Na początku strasznie denerwował mnie podgląd KK, ale teraz widzę zalety
    - podgląd rachunku technicznego mi wystarczy to raz, a dwa, że jest
    opcja spłaty tego, co powinno się spłacić z poprzedniego okresu
    rozliczeniowego (czyli jakby, co masz spłacić, żeby nie zapłacić
    odsetek.. tak to rozumiem po chłopsku ;) ).

    Pozdr,
    Tomek