    From: Pts <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior stawia wino ;-)
    Date: Wed, 24 Dec 2008 10:15:30 +0100

    Olgierd pisze:
    > Dostałem właśnie mejla z Aliora ;-) jako przeprosiny dla karciarzy --
    > wdrożenia pełnej obsługi kart przez internet (w tym przelewów i wyciągów)
    > nie będzie w tym roku ;-) -- przyślą butelkę wina.
    > Ja tam za winem bardzo nie jestem, ale dobre i to ;-)

    Nie mogę pojąć jak można wypuścić tak niedopracowany i wadliwie
    działający system transakcyjny. Już nieważne że połowa opcji w nim nie
    działa ale oni mają problemy ze wszystkim - kolega jakiś czas temu sobie
    założył rora z overnightem i się teraz zorientował że od każdej wypłaty
    z bankomatu krajowego pobiera mu 5zł prowizji ;). Sam widziałem na
    własne oczy (nie jest to konto walutowe itp, zwykły ROR i karta do niego).

    A mistrzostwo świata to infolinia i ludzie tam pracujący. Po zadaniu
    najprostszego pytania (typu ile można mieć max. rachunków ROR) każą
    czekać i się kontaktują z kimś bardziej kompetentnym. Przecież ja -
    czytając tą grupę wiem więcej niż tamte osoby. Mam wrażenie że zrobili
    łapankę na ulicy i bez żadnych szkoleń dopuścili tamtych do pracy.

    Sie pytam, gdzie jest ta wyższa kultura bankowości? Na każdej linii -
    totalne dno. I żadne parasole gratis podczas otwierania lokat lub
    sikacze w ramach przeprosin za brak funkcjonalności przy KK tego nie
    zmienią. Oni powinni wystartować ale pod koniec 2009 roku.

    Żenujące.