  • Data: 2011-09-08 16:37:18
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: osa <o...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 12:28, xbartx pisze:
    > Jestem klientem Aliora od początku. Przed wczoraj założyłem lokatę przez
    > www mimo, że według teorii Aliora powinienem napierać do oddziału. Po
    > około kilkunastu minutach raczej nie więcej dostałem info na maila.
    > Wczoraj przelałem pieniądze na konto lokaty z swojego konta w Aliorze i
    > po chyba około 1h albo i krócej dostałem info, że lokata założona

    No to miałeś szczęście ;) Ja przelałem z aliorowego RORu wczoraj o
    12:05, a lokaty założyły się dziś ok. 9:15. Przed chwilą opłaciłem
    kolejne lokaty i pewnie też dopiero jutro założą.

    Pocieszający się fakt, że "nowe środki" działają jak w komunikacie
    prasowym tzn. jako wpłacone po którymśtam sierpnia, a nie jak w
    regulaminie/tabeli oprocentowania (nie pamiętam gdzie o tym piszą) jako
    nadwyżka środków względem salda z tego któregoś sierpnia.