  • Data: 2011-09-10 13:04:29
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" j4e3mm$86p$...@n...onet.pl

    > Oj tak, czytawszy - noz sie sam w kieszeni rozklada :[

    Dlaczego? :)

> [...]
    > Poszedlem na drugi dzien bo sumienie mnie meczylo, ze kobitki cienko zarabiaja....
    > Akurat tej kasjerki nie bylo, wiec poszedlem do kierowniczki i mowie co i jak.
    > Trafilem na jakis opryskliwy babsztyl i niezbyt grzeczna odpowiedz, ze owszem,
    > "ale juz to zaliczylismy w strate" .... skoro tak, to szkoda bylo mi z nia dalej
    gadac.
    > Pomyslalem jednak ze w strate, ale tej kasjerce, wiec poszedlem jeszcze raz gdy
    byla na zmianie
    > i oddalem jej te 50zl, gdyz zapewne musiala doplacic to z wlasnej kieszeni.

    S -- ...ale spokojnie, bez emocjonowania się...
    B -- Więc to było tak, Wysoki Sądzie... Zdzieliłam
    tego tu patelnią w łeb, bo narzucał się...
    S -- Powoda pani uderzyła patelnią...
    B -- Tak! Bo ile razu można chłopu powtarzać,
    że nie chcemy jego jałmużny!!!
    P -- Przecież to nie była jałmużna. Starałem
    się oddać to co nie należało do mnie...
    B -- I jeszcze chamidło wyzywa nas od żebraków!!!

    Zapewne w Aliorze byłoby inaczej, bo tam jest Kultura Wyższa niż w Biedronce. ;)
    IMO to niepoważne -- serdeczny uśmiech w zamian za zdeponowaną makulaturę. :)

    Ja kiedyś w Biedronce podałem za dużo szmalu -- chyba banknoty jakoś skleiły
    się ze sobą. Kasjerka skorygowała to bezzwłocznie. :) I tez z uśmiechem... ;)
    Może więc ten Aliorny zwyczaj serdecznego uśmiechania się do klientów pochodzi
    właśnie z Biedronki?

    zanim zobaczę to, co chciałem zobaczyć na

    > Coz Ci moge doradzic ... moze zamien wifi na druta ? ;)

    Filmy oglądam bez trudu. Ciąganie obrazków ISO (przykładowo naraz wielu
    Linuksów) daje nawet w dzień czasami szybkość ponad 14 Mb/s do mnie. To
    mała szybkość? Zazwyczaj tak słodko nie jest za dnia -- zwykle jest
    pomiędzy 6 Mb/s i 7 Mb/s -- i tyle być powinno, ale IMO to nieźle.

    Ode mnie za dnia jest ponad 1 Mb/s zaś nocą różnie -- ale 20 Mb/s
    jeszcze nie odnotowałem. ;) Kilkanaście Mb/s -- owszem. :)

    > Karte dostalem 23.08 :]
    > ale wlasnie sprawdzilem i wlasnie cofke dali ... 10,10 zl (4% - 10,0964)
    > jednak wychodzi z obliczen ze nie uwzglednili transakcji z 30.08 (na wyciagu)
    > - zakup na Shellu (niepaliwowy). Ale jeden z wczesniejszych tez "niepaliwowych"
    zostal uwzgledniony, wiec to chyba jednak jakis
    > problem z datami :/

    A paliwo z tego Shellu uwzględnili? Gdzieś komuś Mille
    nie uwzględnił zakupu paliwa w Shellu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'