eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
  • Data: 2012-05-17 16:05:26
    Temat: Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 May 2012 21:39:52 +0000, xbartx napisał(a):

    > No niestety czasami te osoby klepią i w ogóle nie słyszą co się do nich
    > mówi a to przecież jasne jest że nikt nie kupi choćby nie wiem jak
    > za.bite i tanie było jak się go ignoruje. Napisałem reklamację do Aliora
    > zobaczymy co odpiszą.

    No i kolejna piękna i "rzeczowa" odpowiedź banku:

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
    Potwierdzamy, że odpowiedzi przekazane Panu w dniach 31.01.2012r.,
    02.02.2012r. oraz
    15.02.2012r. przez Marcina Ł były prawidłowe.
    Podkreślamy raz jeszcze, że oferty i reklamy pojawiające się po
    zalogowaniu do Systemu Bankowości Internetowej nie są spersonalizowane -
    Bank nie wykorzystuje Pana danych osobowych - oferty nie są imiennie
    skierowane do Pana.
    Wiadomości te mają charakter czysto informacyjny i są wyświetlane na
    stronie internetowej Banku bez wykorzystania danych osobowych Klientów.
    Bank nie może zatem przychylić się do Pana prośby i zaniechać ich
    wyświetlania.

    Informujemy, że Pana sprzeciw dotyczący zgody na przetwarzanie danych
    osobowych do celów marketingowych jest przez Bank respektowany. Wyrażamy
    nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pana wystarczające.
    Z poważaniem
    Agnieszka W"

    Hmmm chyba w końcu spróbuję zainteresować kogoś władnego w tym temacie,
    to może uda się im wytłumaczyć - że jak loguję się do swojego konta w ich
    banku to jednak to jestem ja ;)

    --
    xbartx