eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
    Date: Thu, 17 May 2012 14:05:26 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <jp30j6$is3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <joqneu$k7o$1@inews.gazeta.pl> <joqsqf$5ml$1@inews.gazeta.pl>
    <jouif8$brm$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: mydevil.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1337263526 19331 178.33.182.1 (17 May 2012 14:05:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 May 2012 14:05:26 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:571948
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 May 2012 21:39:52 +0000, xbartx napisał(a):

    > No niestety czasami te osoby klepią i w ogóle nie słyszą co się do nich
    > mówi a to przecież jasne jest że nikt nie kupi choćby nie wiem jak
    > za.bite i tanie było jak się go ignoruje. Napisałem reklamację do Aliora
    > zobaczymy co odpiszą.

    No i kolejna piękna i "rzeczowa" odpowiedź banku:

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
    Potwierdzamy, że odpowiedzi przekazane Panu w dniach 31.01.2012r.,
    02.02.2012r. oraz
    15.02.2012r. przez Marcina Ł były prawidłowe.
    Podkreślamy raz jeszcze, że oferty i reklamy pojawiające się po
    zalogowaniu do Systemu Bankowości Internetowej nie są spersonalizowane -
    Bank nie wykorzystuje Pana danych osobowych - oferty nie są imiennie
    skierowane do Pana.
    Wiadomości te mają charakter czysto informacyjny i są wyświetlane na
    stronie internetowej Banku bez wykorzystania danych osobowych Klientów.
    Bank nie może zatem przychylić się do Pana prośby i zaniechać ich
    wyświetlania.

    Informujemy, że Pana sprzeciw dotyczący zgody na przetwarzanie danych
    osobowych do celów marketingowych jest przez Bank respektowany. Wyrażamy
    nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pana wystarczające.
    Z poważaniem
    Agnieszka W"


    Hmmm chyba w końcu spróbuję zainteresować kogoś władnego w tym temacie,
    to może uda się im wytłumaczyć - że jak loguję się do swojego konta w ich
    banku to jednak to jestem ja ;)



    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1