eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - wazelina ;)Re: Alior - wazelina ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - wazelina ;)
    Date: Sat, 07 Feb 2009 17:00:43 +0100
    Organization: male zet
    Lines: 46
    Message-ID: <gmkael$chm$1@news.interia.pl>
    References: <gmjsta$ubj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
    NNTP-Posting-Host: apn-95-41-219-136.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1234021657 12854 95.41.219.136 (7 Feb 2009 15:47:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Feb 2009 15:47:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gmjsta$ubj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.19) Gecko/20081209
    Thunderbird/2.0.0.19 Mnenhy/0.7.6.0
    X-Authenticated-User: zyga % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473513
    [ ukryj nagłówki ]


    > Tak patrzę, to wszyscy marudzą, że Alior taki, Alior śmaki.
    >
    > Ja muszę przyznać, że od dawna nie miałem do czynienia z tak genialną
    > obsługą klienta w oddziale. Wszystko odbywa się sprawnie, szybko,
    > sympatycznie. Panie pomagają, szefowa oddziału praktycznie zawsze
    > przywita klienta "w czym mogę służyć?" i przekieruje gdzie trzeba.
    > Wszelkie wnioski i papiery są rozpatrywane starannie i ze świadomością,
    > ze każdy klient jest inny (vide interpretacja zapytania do BIK). Co
    > więcej, każda wątpliwość jest konsultowana telefonicznie, więc mogłem
    > spokojnie donieść co trzeba. Ogólnie, czuje się, że człowiek jest
    > obsługiwany a nie na odwal się.
    >
    > Samo konto i dostęp przez internet, to nieco okrojony interfejs z BPH.
    > Brakuje mi natychmiastowego zaznaczaniu w historii operacji kartą
    > (zmieniają się jedynie salda). Lokata nocna działa. Karta działa także.
    > Wszystko przez www działa szybko, sprawnie.
    >
    > Przyznam, że naprawdę w porównaniu z hardkorem który miałem w Pekao i
    > Millenium i mBanku to tutaj jest o klasę lepiej.
    >
    > Aha, ktoś podniósł larum, że jak to, nie drukują potwierdzenia wpłaty! G
    > prawda. Drukują, pani powiedziała, że nawet pdfa może dać, a wydruk to
    > żaden problem.
    >
    > W niecały tydzień roboczy zostałem obsłużony, przydzielono mi kredyt
    > odnawialny (przenoszę z innego banku), dostałem KK.
    >
    > Jedno ale - widać niestety, że pracownicy byli szkoleni w dużym
    > pośpiechu. Część rzeczy sprawia paniom problem, technika też miejscami
    > zawodzi (np. te ekrany do podpisywania). Na szczęście, udało mi się
    > naprowadzić panie na to, co powinny "kliknąć" żeby było dobrze.
    > Osobiście uważam, że tak być nie powinno, no ale ... wszyscy się uczą :)
    >
    > Martwi mnie też wykonywanie poleceń przez klienta z konta użytkownika
    > pracownika banku, jak dla mnie powinno to lecieć z nieuprzywilejowanego,
    > ograniczonego do niektórych rzeczy. Przyznam, że logowanie przez www na
    > stronę swojego "ex" banku żeby cośtam wydrukować w obecności pracownika,
    > to nie jest najwyższa klasa zabezpieczenia ;)
    >
    > Ale ogólnie, dobre 9/10 wystawiam. Jestem zadowolony.

    Jesteś pracownikiem Aliora?
    ;-)

    zyga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1