  • Data: 2011-05-03 14:09:47
    Temat: Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ipgcr6$pb9$1@host.amsnet.pl...

    > To i tak nie tak zle, u mnie poczta polska zamyka drzwi 15 minut przed
    > zamknieciem, aby obsluzyc obecnych w srodku przed godzina zamkniecia.

    Wszystko zależy od ludzi. Ja na pocztę już kilka razy dotarłem po godz.
    18-tej
    i pomimo, że drzwi już były zamknięte po wyjaśnieniu, że "chciałem sprawdzić
    skrytkę" nikt nigdy nie odmówił mi wejścia. Raz był nawet przypadek, że w
    skrytce było awizo i pani sama zaproponowała, że wyda mi przesyłkę.

    W pracy wyznaję tą samą zasadę - pewnie, że jak ktoś zwala się z
    problemem gdy właśnie wychodzę, to nie jestem szczęśliwy, ale zawsze
    załatwiam sprawę od ręki. Oczywiście, że zdarzają się sytuacje, gdy zależy
    nam aby wyjść punktualnie, ale wtedy przepraszam tą osobę, wyjaśniam w czym
    problem i mówię, że jutro od rana zajmę się sprawą.