eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - zmiana PINu do kartRe: Alior - zmiana PINu do kart
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sileman.
    pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - zmiana PINu do kart
    Date: Tue, 04 Aug 2009 23:57:13 +0200
    Organization: Sileman news server
    Lines: 23
    Message-ID: <h5aarg$d36$2@kushnir.sileman>
    References: <h59t57$b3l$2@kushnir.sileman> <h5a7mj$nva$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-5db0ee7f.sileman.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1249423024 13414 93.176.238.127 (4 Aug 2009 21:57:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 21:57:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <h5a7mj$nva$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090804-1, 2009-08-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496352
    [ ukryj nagłówki ]

    mpp pisze:
    >> Dla informacji - od niedawna można zmienić PIN dla kart Alior Banku bez
    >> łażenia do bankomatu. Opcje dostępne są w bankowości internetowej i w
    >> bankowości telefonicznej - IVR (przy czym w bankowości internetowej to
    >> działa, a w bankowości telefonicznej jest komunikat "usługa czasowo
    >> niedostępna").
    >
    > Pin zmienia sie na infolinii czas realizacji zlecenia to 3dni robocze !!!
    > po tym czasie dzwonisz na IVR i pan tomasz knapik go dyktuje ale tylko
    > raz!!!

    A Ty czytasz w ogóle co się pisze? Teraz zmienisz PIN (a raczej - nadasz
    nowy, bo nikt nie wymaga znajomości starego) od ręki, przez internet. A
    pewnie lada moment także przez IVR.

    W IVR także została zmieniona opcja "odsłuchanie PINu" na "obsługa PINu
    do karty płatniczej" (w którym to menu nadaje się nowy PIN po wybraniu
    konkretnej karty) - mniemam więc, że bank odstąpił od polityki podawania
    klientom z góry ustalonego PINu (czy to przez serwis internetowy, czy
    telefoniczny) na rzecz udostępnienia możliwości nadania własnego PINu.

    I praktycznie ma to sens, ale formalnie zdecydowanie nie nadąża za tym
    ichni regulamin kart płatniczych. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1