  • Data: 2012-06-28 16:01:55
    Temat: Re: AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 28, 12:09 pm, "Adam" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > A udało się komuś wykonać przelew własny wewn. PLN->EUR? Testowałem dzisiaj i
    > ciągle "niewłaściwe parametry".

    A co to za pomysł robić takie przelewy? Lubisz oddawać bankowi jakieś
    3% swoich pieniędzy ot tak? Nie lepiej na jakieś bardziej szczytne
    dobroczynne cele te 3% przeznaczyć?

    Wchodzisz na https://fritzexchange.pl/ wpłacasz jedną walutę,
    wymieniasz po kursie około 0.28% od kursu średniego, wypłacasz i już.