  • Data: 2010-03-30 13:20:20
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > albo kłamiesz albo allegro Cię nie lubi. znajomy ma dosyć duży sklep na
    > allegro i przelew dostaje zawsze na drugi dzień. może teraz są jakieś
    > opóźnienia, ze względu na wzrost ilości transakcji, ale przed
    > "przymusem" nie było opóźnień.

    buahaha, a moze znajomy korzystal z narzedzie płatności allegro a nie płace
    z allegro ? Bo tam rzecziwiscie tak bylo.

    > to wytłumacz teraz po co sklepy udostępniają możliwość płatności kartą,
    > mimo, że muszą za to płacić prowizję? widać opłaca się.
    > Ty dostajesz takie narzędzie za darmo i jeszcze masz pretensje.
    > Sprawdź też, po jakim czasie sklepy dostają kasę za takie płatności, bo
    > jest to dużo więcej niż czas jaki zajmuje to allegro.

    dostaja trak jak maja w umowie albo na koneic dnia jest zlecany przelew albo
    w innym terminie, tu chodzi o to ze allegro
    trzyma te kase mimo ze nie musi i nia obraca. Gdyby place z allegro to byla
    opcja - nie bylo by sprawy ja i tak z tego korzystalem,
    ale teraz allegro zmusza sprzedajacych do przyjmowania takich wplat i
    pozbawia ich mozliwoaci obracania kasa przez kilka dni roboczych.