  • Data: 2010-03-30 13:17:53
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 15:09:55 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > zadałem konkretne pytanie w tku, prosze o odpowidz na nie a nie komentowanie
    > samego mechanizmu platnosci

    Przeczytaj może regulamin, zanim zaczniesz zadawać bezsensowne pytania.

    1.2
    Podmiotem świadczącym usługę Płacę z Allegro za zakupy na rzecz
    Użytkowników i na zlecenie QXL Poland Sp. z o.o., jako agent rozliczeniowy
    jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-324 Poznań, przy ul. Marcelińskiej
    90, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
    Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego
    Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości
    4.000.000 złotych w całości opłaconym, posiadająca NIP: 779-23-08-495,
    zwana dalej "Agentem Rozliczeniowym".
    1.3
    Usługa Płacę z Allegro za zakupy polega na przyjmowaniu przez Agenta
    Rozliczeniowego, przelewów pieniężnych dokonywanych przez Kupujących w celu
    zapłaty za Towar, które na ich polecenie przekazywane są na rachunki
    bankowe wskazane przez Sprzedających. Warunkiem przekazania wpłat, o
    których mowa powyżej, jest zobowiązanie pieniężne, powstałe w wyniku
    dokonanej transakcji pomiędzy Sprzedającym i Kupującym w ramach Allegro. W
    ramach usługi Płacę z Allegro za zakupy nie obsługiwane są transakcje w
    następujących kategoriach Allegro: "Samochody", "Motocykle" , "Inne pojazdy
    oraz łodzie" oraz "Nieruchomości".

    Jak chcesz coś "udupiać" to zajmij się PayU.

    A jak się nie podoba wymuszanie przez Allegro stosowania "Płacę z Allegro"
    to zmień miejsce handlowania, albo sprzedawaj za pobraniem.

    --
    Kojer