    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allekarta
    Date: Mon, 12 Dec 2005 21:27:40 +0000

    Olek_ napisał(a):

    > pytanie jak inaczej? czy w przypadku gdy nie wykupilem dodatkowego
    > ubezpiezcenia kartry w WBK - czy nie bedzie wtedy o wiele trudniej
    > udowadniac ze sie danego zakupu nie zrobilo??

    Problem jest w tym, że możesz udowodnić że podpis jest nie jest twój. W
    przypadku PINu, jeżeli ktoś go zna, nie da się udowodnić że to nie ty
    wstukiwałeś ten PIN. Nie każdy sklep ma kamery (a pewnie z tych które
    mają mało który chętnie się dzieli nagraniami), ewentualnie kasjerka lub
    ludzie z kolejki mogą świadczyć że to nie byłeś ty (o ile pamiętają, co
    wątpliwe).

    Czyli PIN jest bezpieczniejszy ... dla banku.

    pozdrav

    maHo